Friday, December 17, 2010

Lip Mask

Posted by Madame Iman at 10:17 AM
Ok selepas banyak testimoni untuk lip mask, gambar di bawah adalah testimoni terbaikk Lip Mask. Silakan

Sebelum memakai Lip Mask


Ketika memakai Lip Mask (2 minit)


Selepas memakai Lip Mask


Notice the difference? Bibir sebelum adalah kering dan agak mengelupas. Selepas memakai Lip Mask, tiada lagi pengelupasan. Bibir kelihatan merah.

Ok gambar 'selepas' takde edit, takde photoshop. Mungkin lighting sikit lain sb model telah pusing kepala ke kiri. Yang penting bibir kelihatan merah dah tidak kering :)

Lip Mask bergading dengan Lip Balm untuk menjadikan bibir anda SatinLips. Maaf tiada gambar model selepas memakai Lip Balm. Untuk membeli set SatinLips, anda boleh hubungi saya.

Promosi: Untuk pembeli Set Botani; saya menawarkan free 1 Lip Mask (RM45) untuk anda!

Sekian. Selamat mencuba

5 comments:

Siti 사랑 MAj on February 22, 2011 at 8:22 PM said...

salam.
i nk ty...
klo bibir yang itam2 tu oke x pkai produk ni?
since kulit i pn xbrape cerah.

Madame Iman on February 22, 2011 at 9:26 PM said...

salam siti

boleh. antara lain kegunaan lip mask mmg utk buang hitam2 bibir.

Siti 사랑 MAj on February 23, 2011 at 11:23 AM said...

i emel u ek.
i ade mende nk ty.
cm kt cni ssh lakz i nk crk post ni every time g page :p
hehehee.

Anonymous said...

salam madame...kalau bibir yg betul2 hitam sbb keturunan boleh merah ke? saya segan dgn bibir saya sbb org ckp saya merokok :(

Madame Iman on October 9, 2011 at 12:14 AM said...

Salam Anonymous.

Kena cuba dulu. Sb nya ada customer saya yang masalah macam tu. Dia pakai, pastu dia kerap pakai...tak ilang sepenuh..tapi kurang..sb mask tu macam bersihkn...so lama2 xnmpak sgt dah

 

Beauty Consultant Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare